czwartek, 4 lutego 2016

Ulubieńcy miesiąca - STYCZEŃ


Nadszedł już luty, więc czas podsumować styczeń. Ulubieńców oceniać będę w następujących kategoriach :
  • Piosenka
  • Kosmetyk
  • Film
  • Danie/Owoc/Warzywo/Napój/Przyprawa
  • Strona internetowa
Piosenka

      

Wysłuchałam ją przez przypadek, klikając w proponowane piosenki przez YouTube. Z początku, nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia, ale kiedy odsłuchałam ją na następny dzień, nastąpił przełom i się zakochałam. Selena jako wykonawczyni zawsze była mi obojętna, nigdy specjalnie nie uwielbiałam jej twórczości. Dzięki najnowszej piosence, zaczęłam słuchać także pozostałych jej utworów. Niektóre z nich są naprawdę piękne i nie wiem, czemu wcześniej tego nie zauważyłam. Wracając do samej piosenki -  "Hands To Myself" - zakochałam się bezpowrotnie i słucham jej codziennie, po kilka razy, już od ponad dwóch tygodni. Ujęła mnie nie tylko sama piosenka, ale także przepiękny teledysk. Selena pokazała nam, że z małej dziewczynki, w końcu stała się prawdziwą, seksowną kobietą. To lubię ! 


Kosmetyk
Kosmetykiem miesiąca jest odżywka i tusz do rzęs w szczoteczce firmy Eveline, który z początku nie przypadł mi za bardzo do gustu. Początkową opinię o nim możecie przeczytać TUTAJ. Zaprzestałam przyciemniania brwi cieniem, co wyglądało mniej naturalnie, niż tusz. Uwielbiam go ! Jest lekki, łatwo się go rozprowadza, dobrze przyciemnia i daje naturalny efekt. Polecam go "z czystym sumieniem". Do nabycia, np. w Rossmannie za około 15 zł. KLIK 



                                                              





Film

Ulubieńca miesiąca w kategorii: film - miałam okazje poznać, kiedy moje przyjaciółki odwiedziły mnie i zostały na noc. Zaczęło się od tego, iż chciałyśmy pooglądać film, w którym grał Leonardo DiCaprio. Dlaczego ? Zachwycałyśmy się jego niezwykłą urodą i ... oczywiście zdolnościami aktorskimi. Zupełnie przypadkiem wylosowałyśmy film "Przetrwać w Nowym Yorku" i obejrzałyśmy. Nie należy on do nowinek filmowych, gdyż data jego premiery przypadła na rok 1995 ( pięć lat przed moimi cudownymi narodzinami). Opowiada o chłopaku, nastolatku, trochę starszym ode mnie, który razem z kolegami dla zabawy bierze narkotyki. Podejrzewam, że także w ramach dopingu, gdyż grał on w koszykówkę - naprawdę dobrze. Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy i nasz bohater - Leonardo DiCaprio ♥ wpada w nałóg narkotykowy. Olewa swoją pasje, matkę, szkołę i ... zostaje typowym ćpunem z ulicy. Jest brudny, śmierdzący i bez grosza przy d*pie. Na szczęście, znajduje się ktoś o dobrym sercu... Film niesie ze sobą wiele emocji, przedstawia więzi międzyludzkie i problemy nastolatków w obecnym świecie. Do tego, odtwórca głównej roli - Leonardo DiCaprio ♥ gra naprawdę świetnie ! Jeżeli macie ochotę trochę popłakać i jednocześnie pomyśleć, to naprawdę polecam :) 

        

Owoc

Tym razem, w kategorii: jedzenie - wypadło na owoc. Nieznany i niezbyt popularny w Polsce. Ja znalazłam go w Biedronce - ach ta Biedronka, co byśmy bez niej zrobili... Zaciekawiona, kupiłam kilka małych owoców, a raczej skorupek. Nie kosztują dużo, gdyż cena (przynajmniej w Biedrze) jest na wagę, a one są bardzo leciutkie. Dziwny "kasztan" w twardej skorupie zwie się liczi i aby się do niego dostać i móc rozkoszować się smakiem, trzeba się trochę namęczyć. Na początek, zdejmujemy skorupkę - nożem lub jak ja, zębami. Potem rozcinamy biały miąższ i wyjmujemy dość dużą pestkę. Smak jest słodkawy i według mnie - z lekka miętowy. Bardzo ciekawy i dobry owoc, jednakże nie wszystkim przypadnie do gustu jego odmienny smak. Szkoda tylko, że nie są bardziej świeże i soczyste. Innych niestety nie było...
Owoce te mają wiele zalet zdrowotnych, tj. zwiększają poziom energii i dzięki temu zapobiegają zaburzeniu równowagi elektrolitowej. Mają mało kalorii, za to dużo błonnika pokarmowego, pomagają zatem utrzymać masę ciała w normie.Wspomagają układ sercowo-naczyniowy dzięki wysokiej zawartości potasu, który sprzyja regulowaniu rytmu serca i utrzymaniu prawidłowego ciśnienia krwi. Chronią układ nerwowy – cały arsenał przeciwutleniaczy chroni mózg przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Co więcej, wysoka zawartość witamin z grupy B wspomaga procesy metaboliczne i pomaga zachować zdrowie układu nerwowego. Spowalniają procesy starzenia się skóry – oligonol zawarty w owocach liczi chroni przed promieniowaniem UV i wolnymi rodnikami, a także poprawia przepływ krwi w głębszych warstwach skóry. Wysokie stężenie witaminy C wspomaga produkcję kolagenu, a tym samym wzmacnia skórę i spowalnia procesy starzenia. To tylko kilka, z wielu zbawiennych właściwości liczi. 






Strona internetowa
Stroną internetową, na którą najczęściej zaglądałam w tym miesiącu jest Alixpress. Ze wszystkich, chińskich sklepów, najbardziej przypadł mi do gustu i złożyłam na nim aż trzy zamówienia. Czemu aż tak spodobała mi się ta strona ? Są tam naprawdę tanie produkty, a w dodatku dostawa jest całkowicie darmowa ! Jak tylko dostane pierwsze zamówienie, pokaże wam, co z tego wyszło.



Co sądzicie o ulubieńcach ? Możecie wyrazić swoją opinię na któryś z nich ? 



Zapraszam na pozostałe posty:
ChinoMANIA






14 komentarzy :

  1. piosenka nie do końca mi się podoba, tak jak większość Seleny, ale uwielbiam jej głos <3
    A filmem tak mnie zaciekawiłaś, że muszę koniecznie go obejrzeć :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajni ulubieńcy, co do piosenki też uwielbiam :)
    imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam, tak samo jak Ty, nową piosenkę Seleny Gomez! Jest świetna, szybko wpada w ucho i nie mogę przestać jej nucić. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi ulubieńcy, zaciekawił mnie najbardziej owoc :D Bo choć go znam, oczywiście tylko z nazwy i wyglądu, to nigdy nie miałam ochoty go spróbować, zaś teraz najchętniej leciałabym do sklepu by zobaczyć jak smakuje :p Szkoda że u mnie w Danii nie łatwo znaleźć takie owoce (w sumie czasem jabłka trudno znaleźć :p ) Z pewnością spróbuje jak będe w Polsce :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam to takie dziwne coś (Biedra hehe). Świetni ulubieńcy ^^

    in-my-fake-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotki:)
    Eee nie lubie liczi :D
    Zaprszam na konkurs:) Bardzo łatwe zasady:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/02/wholesalebuying-wishlist-konkurs-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetni ulubieńcy ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Di Caprio i filmy z nim. Jest naprawdę rewelacyjnym aktorem. Wiele filmów z nim oglądałam. Najlepsze wg mnie to : Incepcja, Wyspa tajemnic, Co gryzie Gilberta Grape'a. Aaaa no i jeszcze Wielki Gatsby, zapomniałabym. Ubóstwiam. Za tym liczi rozejrzę się po Biedrze jak będę. Czasem mają tam naprawdę fajne rzeczy. Lubię jak jest tydzień włoski i mają oryginalne włoskie wyroby.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.