piątek, 13 maja 2016

HEY VACAY

Ostatnie dni (przynajmniej w Bydgoszczy) należały do wyjątkowo ciepłych, pięknych i słonecznych. Dzięki temu byłam w wyjątkowo dobrym nastroju. Mój ukochany tatulek przyjechał z Niemczech i całą rodzinką pojechaliśmy wylegiwać się w słonku na działkę. Oprócz samego opalania się i leniuchowania postanowiłam czytać. Odkąd pamiętam zawsze czytałam tylko lektury szkolne, które bardzo zniechęciły mnie do sięgnięcia po inne książki. Wszystko zmieniło się po przeczytaniu ukochanej sagi Zmierzch. Już od kilku lat, co jakiś czas wpadam w książkowy szał i czytam, jak szalona wszystko, co wpadnie mi w ręce. 
ADNOTACJA: Koniecznie zrób post o przeczytanych przez ciebie książkach oraz wyraź swoją opinię na temat chęci do czytania dzisiejszej młodzieży. Teraz na pewno nie zapomnę tego napisać ! 

Oprócz tych trzech czynności, porobiłam kilka naprawdę (według mnie) pięknych zdjęć, którymi chciałabym się oczywiście z wami podzielić. 
Byłam nad jeziorkiem Jezuickim, gdzie cyknęłam kilka fotek krajobrazu, spotkałam całą gromadę kijanek - jakież one słodkie ! Inspirowały mnie chmury i kwiaty. Musiałam uwiecznić niektóre, ciekawe obiekty, które znajdują się na mojej działce, a i udało  mi się również uchwycić ogień pierwszego grila tego sezonu. 



























Koniecznie piszcie, co myślicie o moich amatorskich fotkach oraz czy wy lubicie taką ciepłą pogodę ? 



W związku ze zbliżającymi się wakacjami, mam dla was świetną okazję, która pozwoli zaoszczędzić wam na letniej, ubraniowej wyprawce. Koniecznie sprawdźcie nowy asortyment i zniżki od Shein.com




4 komentarze :

  1. Genialne fotografie ! :) My uwielbiamy słoneczną pogodę ^^ Dobranoc :) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, kocham ten klimat :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.