czwartek, 16 czerwca 2016

CRAZY Pole Dance !

Hej kochani !
Dawno, dawnoooo nie było tutaj posta o mojej dotychczasowej, największej pasji - tańcu na rurze. Miesiąc za miesiącem bardzo szybko leci i tak zleciało już siedem miesięcy od pierwszych zajęć. W miarę możliwości staram się nagrywać dla was krótkie filmiki oraz pstrykać zdjęcia. Jeżeli jesteście ciekawi, co znalazło się w innych postach w tej tematyce, to KLIK! i KLIK!
Powiem wam tylko tyle, że coraz bardziej "wkręcam" się w ten sport. Co z tym zrobię ? Czas pokaże, a wy tymczasem zerknijcie na zdjęcia i filmy poniżej !










Koniecznie dajcie znać, co myślicie o moich postępach i wykonywanych przeze mnie figurach ! :)



ZAPRASZAM DO POZOSTAŁYCH POSTÓW:



Najnowsze wieści z mojego życia codziennego i sekrety bloga na snapie: wersquu


12 komentarzy :

  1. Jejku zazdroszczę, zawsze chciałam spróbować :O Ale ja to bym się połamała :(
    zapraszam do siebie
    http://kanatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha - ja też tak z początku mówiłam.
      Na pewno dałabyś radę ;)
      Super blog!

      Usuń
  2. Zawsze chciałam tego spróbować, gdy pójdę na studia na pewno zapiszę się na jakieś zajęcia. Świetnie Ci idzie, tylko bardziej to dopracuj, wtedy będzie super. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisz się, a nie pożałujesz :)
      Dzięki, na pewno jeszcze sporo popracuje !
      Blog odwiedzony :)

      Usuń
  3. jest super ;) ja też tak bym chciała ;) ;)
    zapraszam annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      Nie ma na co czekać - zapisuj się na zajęcia ;) !!

      Usuń
  4. Kiedyś byłam bardzo zafascynowana pole dance :) Nadal mi się podoba, jednak skupiłam się na fitnessie :) Może kiedyś spróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fitness jest tak samo świetny, jak pole dance.
      Ty spróbuj pole dance, a ja zapisze się na zajęcia fitness - hehe :D

      Usuń
  5. Super, trzymam kciuki za dalszy rozwój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowe ściany, różowe zasłony i rura, no sorry, ale wygląda jak burdel, gdyby ściany i zasłony miały inny kolor, ale nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzysz na wszystko bardzo powierzchownie i oceniasz "z góry". Myślę, że kolor ścian, czy zasłon nie mówi o tym, czy dane miejsce jest, jak piszesz "burdelem", czy nie.
      Mimo wszystko, każdy ma prawo do swojego zdania.
      Dzięki za opinię :)

      Usuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.